Ćwiczenia na dobry początek dnia - wystarczy 5 minut by aktywnie rozpocząć poranek!

Przepis na dobry dzień? Rozpocznij go od ćwiczeń. Poranna gimnastyka skutecznie pobudzi Twoje ciało i umysł. Dzięki niej z energią przystąpisz do swoich codziennych obowiązków, a dobry humor będzie Cię trzymał aż do wieczora.

Do ćwiczeń przygotuj:

  • Niewielki fragment wolnej przestrzeni
  • Mata do ćwiczeń
  • Miękka piłka
  • Krzesełko

Monika Pyrek przygotowała zestaw ćwiczeń, który wpłynie pozytywnie na Twoją mobilność, koordynację oraz wzmocni mięśnie. Jego wykonanie zajmie Ci maksymalnie 5 minut. Możesz go więc wykonywać każdego ranka.

Zestaw składa się z 10 ćwiczeń dopasowanych do każdego poziomu zaawansowania. Ćwiczenia te angażują wszystkie duże grupy mięśniowe i zwiększają ruchomość stawów. Do wykonania zestawu potrzebne będą piłka i krzesło.

Przygotuj zatem pomoce, włącz filmik i ćwicz razem z Moniką!

Materiał pomógł stworzyć
Tomasz Garbacewicz
Właściciel gabinetu "Tomasz Garbacewicz Fizjoterapia i Sport". W przeszłości zawodowy zawodnik piłki ręcznej. Aktualnie fizjoterapeuta specjalizujący się w terapii neurologicznej, ortopedycznej oraz sportowej.