Przeganiamy stres zajęciami z jogi

Stres - współcześnie stale jesteśmy na niego narażeni. Dotyka każdego, bez względu na wiek czy styl życia, może się wiązać w sytuacjami w szkole, pracy czy domu. Wiemy też, że stres bywa mobilizujący, ale częściej - zwłaszcza gdy stan napięcia utrzymuje się długo, działa on niekorzystnie na nasze zdrowie. Dlatego przybywamy z kolejną jogową i relaksacyjną propozycją, która pomoże nam przegonić stres i złapać dobrą energię. 

Nasza ekspertka Iwona Ziejewska przygotowała prostą praktykę, dzięki której w ciele pojawia się wspaniałe rozluźnienie, a szalejące myśli - uspokajają się.

Wracaj do praktyki regularnie, a na pewno poczujesz efekty. Zachęcamy również do zapoznania się z pozostałymi materiałami z serii jogowej przygody.

Do ćwiczeń przygotuj:

  • wygodny strój
  • matę do ćwiczeń lub koc/ręcznik
  • bezpieczną przestrzeń
  • małą piłkę
  • maskotkę
Materiał pomógł stworzyć
Iwona Ziejewska
Z wykształcenia socjolog, doradca psychospołeczny. Trener rozwoju osobistego, trener uważności, instruktor jogi dla dzieci Animal Kids Yoga.

Udostępnij wideo Instruktaż

;